Jul är över men det är REA:)

Japp jul i går.. Roligt roligt.. Fick så klart julklappar.. bla parfym,kalender, och pengar m,m.. Sen så skall man ju ut till stan i morgon och handla lite kläder.
Har inte skrevit på länge men nu skriver jag igen.. var i stan för typ 5 veckor den kanske.. och då såg jag på ett bar skor som var SKITT snygga som kosta då 200 och då tänkte jag att då köper jag dom sen när det är Rea men så var jag där i stan igen och kolla på dom och då hadde dom höjt priset till typ 350 kronor och nu så kostar dom 200 igen..  Jävlar vad töligt men får kolla på andra i morgon =) Skriver i morgon och då får ni se vad jag har köpt.. =) puss o kramm.. <3



Kommentarer
Postat av: J

Kul med rea!

Här är det så satans mycket människor, att man knappt tar sig fram på stan.

Så jag skippar shopping, och går ut i skogen i stället. ;)

Ha en bra dag!

2008-12-27 @ 09:40:08
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0