Msn igen!

Var inne på msn i dag ¨så klart¨ Det hadde vart en inne på bdb och sett att en hadde skrivit att jag var lick blondinbella. och han addade mig på msn o skrev till mig att jag lurar folk och sejer att jag är en tjej som licknar blondinbella m,m Och sa att jag var så JÄVLA bortskämd (stavning) och fick ALLt när jag fyllde 18 år.
Och jag skitt grinig sa till han fatta jag heter jana kommer i från värmland och jag har nyss fyllt 16 och jag käner inte ens henne men han trodde inte på mig ändå.. Det är den andra jävla idioten som skriver så..


      bjuder på bilden!!                     



Men från en sack till en annan. Jag har funderat och kollat och kommit fam till att jag INTE vill forsätta på Tuhllholmen (HR) och skall hoppa av och söka till en annan skola och eventuelt börja på IV och läsa upp mina betyg och börja på en utbidning som riktarseg till Makeupartist.. Jaja men jag får kolla hur mina betyg blir till sommaren Puss o kram nu skall jag lägga mig natti natti... <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0