Alltså!!

I går så fick jag JÄTTE många komentare varav ett som lydde så hära.

stefan liv har ingen far
duturududu, (8). HV SUGER !
MISSADE EN STRAFF, han trodde han hade pucken, sicken jävla loser .

Och just det att hon skrev 'stefan liv har ingen far' tog skitt hårt på mig för jag fattar inte hur man kan skriva något sånt för vad fan har det me att göra att han spelar hockey..??

Några så iskalla hjärtat fölk har..
 
Nej fy fan jag fattar inget just nu!! som jag skrev till henne TBX ' vad fan har hockeyn med att han inte har någon pappa'
Och ibland vill man bara stå och skrika till dom hjärnblåsta färjestadsfan 'hur fan kan ni vara så jävla hjärndöda??'

Och jag skäms för att bo i karlstad/värmland för jag fattar inte hur fölk kan vara så iskalla.. Nej tack BYEBYE värmland...

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 13:31:31
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Johannah

Jag hoppas du inte hatar mig trots att jag är FBK-fan ;) Nej men ärligt talat tycker jag att det är så jävla dålig stil att hålla på sådär! Bara för att man hejar på "sitt" lag behöver man inte klanka ner på andra.

2009-04-18 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0