Rare

En hellt underbar helg har det vart börja me att jag o josse drog te gbg i fredags till jenny..
Sen så lördag åkte vi in till stan och kolla lite i affärer sen så käka vi lite på BK och åkt spårvagn hem.


Jag och josse var lite 'barnsliga' o gunga men det var roligt =)

Sen runt 00.00 så ringde älskling o vi prata till kl 03.00 så det var jätte mysigt att få snacka me han.. =D

Söndag så åkte vi hem =(    Vill tillbaka som bara den längtar tills nästa gång vi kommer.. =D

Nej nu tror jag att jag skall lägga mig o sova har nyss snackat klart me älsklingen och de så nattinatti alla.. =)



En riktigt skön sommarplåga.

Kommentarer
Postat av: J

Det är så kul och mysigt när ni kommer till ert andra hem..:) Låter härligt att tjöta med älsklingen igen. Det är du värd! KRAM!

2009-04-27 @ 08:40:06
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0