Trode inte det heller..

I dag vakna jag runt klockan 06.00 sen så gick jag up för en tur till skolan (bläbläblä)
Börja me att jag börja klockan 08.30 i dag men jag kom till skolan runt klockan 08.45 och gick in i klass rumet där alla var.
sen så var det rast och jag ringde så klart josse o snacka lite me henne..
Och sen så var rasten klar men alla var inte i klass rumet o läraren hade inte kommit så prata me josse mera
sen så tar det ett tag så börja en tjej säja till mig att lägga på och sen att jag inte skulle smsa för att det störde henne..
Men själv så sitter hon o smsar me folk på läxonera och ringer o pratar men när någon annan gör det så är det fel o det gör mig OTROLIGT arg....

Så nu har jag gått i skolan 1 gång (jippi) Nej ..
Nästa gång jag skall till skolan är på torsdag men igentligen skall jag vara där på onsdag men min skit lärare sa att jag skulle komma på torsdag för alla som var på en dag som skolan ordna fick vara lediga då men jag blev så klart arg o fråga varför jag inte fick vetta någoting om den dagen o hon svara för att jag inte har vart i skolan så då får jag gå  i skolan istället...
Men det kallar jag dålig respekt..

jaja nog med argheter nu.

Nu skall jag sätta på en film och göra mig te och myssa framför tvn innan jag går o lägger mig o sover.. =) NATTINATTI


Hahaha en sån mobiltelefon skall man ha.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0