090502

Idag vakna jag klockan 07.00 igen sen somna jag om klockan 09.00 sen så vakna jag klockan 11.00 käka lite frukost sen så satte jag mig och kolla på tv och gjorde lite läxor.Sen läste en jätte bra bok som hetter bögslungan.. Jätte bra läste klart hella boken och alla 137 sidor i dag snacka om att inte ha nått att göra.. =P i morgon blir det väll att åka och handla lite till helgen kolla på lets dance och sen på lördag skall jag glo på melodifestivalen..

Slänger in en rätt så bra låt men videon suger.. Puss o kramm..



Slänger in en till bra låt som jag har nördat i dag..



lägger upp lite nya låtar och vad som händer under morgondagen i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0