Årjäng<3

i dag fick jag vetta att vi skulle ha kvar husvagnen i fryken och vara där i sommar med.. =)

Men efter en stunds gländje blev jag bara så ARG..Jag tror jag blev arg över mycket både att det inte är som vanligt att man åkte till stugan på sommaren det bara var mamma,pappa jag och min lillayster..
Jag vet att det ALLDRIG kommer bli så igen och det är det som gör mig så jävla förbanad att det inte blir det för vi hadde det ju så bra..

Jag kan ju inte säga att jag inte har det bra nu men så klart så saknar jag ju min pappa så jävla mycket att jag blir grinig på allt.
Och jag klagar inte på fryken för jag är jätte glad för att vi får åka ditt och bara får vara men det är ju många mer runt oss som  blir griniga det är ju för f*n vuxna mäniskor som inte fattar..
ibland kan man ju känna säg lite elak och bara så ivägen..




Kommentarer
Postat av: J

Förstår dig.

Bra att du skriver av dig!



Att man accepterar en ny situation innebär ju inte att man sörjer det som var. Visst vore det konstigt om du INTE kände så, efter alla år i stugan?

Skönt att du ändå känner att fryken är okej..



Kul att du skriver igen.

Har kikat in varje dag, och saknat inläggen. :)



KRAM!

2009-02-26 @ 18:19:00
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0