BORING!!

I dag vakan jag klockan 11 typ av att mamma sa att vi skulle vakna för vi skulle till stan om 20 min så jag fick klä mig så stack vi till stan handla lite och kolla i en lite JÄTTe mysig butik i Haga som hete typ iris & Doris..
sen så åkte vi hem städa lite hemma sen så åkte vi till b-vick och kolla lite jag handla 1 BH och ett line och baby olja som är jätte bra mott tor hud....(lägger upp bild på det i morgon)

I morgon skall vi åka till fryken och kolla till där lite... Roligt roligt..(kommer bilder på det i morgon med)
Nu skall jag lägga mig och sova snart puss o kramm

Skall vissa er en låt som jag bara älskar det är ..The Sounds - Living in America

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0