Ylvis..

Sökte lite på YT och kom till dom norska bröderna Ylvis.. och nån lite ¨¨rolig¨¨ låt som kanske jag tycker-
En låt som jag och min lillayster lyssna på i sommras m,m .



Kolla på melodifetivalen i dag med Maja och jossi.. Hadde jätte trevlig och roligt en kväll att komma ihåg.. Puss o kram på det..
Iallerfal kolla jag på melodifestivalen Och jag tyckte det var HELT rätt att EMD gick vidare men inte Molly HALLLÅ fatta hon kunde ju för F*n nästa inte sjunga... jag tyckte sofija skulle gå vidare och velvet till andra chansen...
Pussssssssss o kramm nu skall jag snart lägga mig..

PS. kolla på min storasysters blogg och såg att hon hadde lackt ut ett inlägg om hjärtebarns föreningen och det handla lite om mig med och jag grätt men jag kunde inte komenter på grund av att min data hackar då..
Men jag måste säga att jag har värdens bästa storasyster som har lackt tid på att skriva om det..
Pussss o kram jenny.. <3

Kommentarer
Postat av: J

Åh, men gumman...nu blir ju JAG tårögd..

Det handlade inte bara lite om dig, utan BARA om dig. Jag älskar ju dig, din toka. :)

..och du HAR världens största hjärta,

finaste syster!

Puss och Kram!

2009-02-22 @ 04:51:17
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0