11/1-09

i vakna jag klockan 14.30 igen typ.. sen åt jag frukost kolla lite på datan sen vakna min lillasyster hennes kommpis maja ringde och dom skulle vara hos henne och spela guitar hero... Och jag fick så klart följa med så jag min lillasyster och ricky åkte till maja och spela o kolla lite på datan sen så åkte vi hem vid 18.00.. käka lite och sen hoppa jag in i duchen...
Det är vad som har hänt i dag.. i morgon är det skola fy f*n.....Pussssssss o kramm








i dag har jag missbrukat låten Heavens on Fire med kiss..:P




Skulle lägga in bilder på kattbebisarna i dag men min kamera på mobilen är lite dålig så jag måste köpa batterier till min digetalkamera..

Kommentarer
Postat av: J

Bra med skola, så du kommer ur sängen innan lunchtid! ;)

Kram!

2009-01-13 @ 08:13:25
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0