13/1-09

I dag var jag hemma ifrån skolan.. vakna av att jag hadde ont i magen och huvudet..
kolla på vakna sen gick jag in på datan o kolla på andra avenyn. gjorde mig lite frukost och sen villa lite. Hoppa sen in i duchen..


jag fattar inte skolor jag menar du skall kuna engelska svenska matte m,m.. Och det är Jätte höga betyg på frisörlinigen m,m och lägre på HR..jag vill sluta på privHR för skolan suger m,m lärarna fattar inte varför man inte vill till skolan ibland dom fattar inte heller varför man inte vill äta i skolan... och sen skall dom stänga skolan och vill att ALLA skall gå på Deras skolan det fattar jag inte skolan lägger ner år 2011 och då bytter dom till nobel som dom skall bygga en loka till oss alla som går kvar i HR i från tuhllholmen jag skulle allså gå i 2:an då jag bara örka så jag går kvar i den klassen jag går i nu och skall försöka få upp min betyg till att börja i nån skola som är inriktad på makeuppartist..
BYE BYE HR OCH TUHLHOLLEMN!!!!





Ps.. bilden har inget med texten att göra..






BLÄÄÄÄÄÄÄÄ SKOLAN EVENTUELT I MORGON GÅR INTA DITT OM JAG MÅR SOM JAG GÖR NU!!!

PUSSSSSS O KRAMMMMM.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0