14/1-09

Efter cyckel skitten så var jag med maja,ricky och josse åkte ditt klockan 15.00 typ när vi kom ditt så spela vi lite gitar hero och sen så åkte vi hem klockan 16.15 för att käk sen så kom grannen o kolla på kattbebisarna..
Och sen så försöker jag att inte drcika så jätte mycket kaffe.. jag lyckades inte i dag var jag tvungen att ta en kopp kaffe men det var inte så mycket så jag hoppas jag kan sova i natt..thiii..=P
Sitter nu och kollar på top model sen blir det att kolla på tv4 klockan 21.00 för då är det made in Sweden med andreas o bagge och laila bagge..   pussssss o krammmm..





Måste tipsa om berocca som säljs på apoteket..

Så här står det som beskrivning...

Berocca Plus är ett kosttillskott innehållande samtliga B-vitaminer C-vitaminer, kalcium, zink , magnesium och folsyra.

1 brustablett dagligen upplöses i ett glas vatten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0