Bio i dag..

I dag var jag med min lillasyster på bio.. det var en bra film.. I dag vakna jag klockan 13.30 typ.. japp på onsdag börjar man skolan!! FY F*N töligt det är ju så gött med lov men det är inre länge kvar till sportlov som tur va..
I morgon skall jag vell för det mästa göra mig i årning till skolan börjar.. Och sen är det en tiater på svt1 eller på tv4 jag vett inte.. Japp men det är vad som hände i dag pussssss o kram!!


          










haha.. min lillaysyster kolla på dena bilden när vi vänta på bussen.. =P



p.s jag kunde inte te en bild på mig och min ny frilla idag efter som att jag vakna i dag med en finne.. men det kommer en bild så fort finnen är borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0