jaaa snart söndag..

Äntligen i morgon kommer min storasyster hem jag tror det är första gången jag har längtat så mycket till en söndag..

Jag har vart lite dålig på att lägga in dagen händelser men men.. Vart lite upptagen med olika sacker men igår åkte jag,mamma,bosse och ikaros till fryken och kolla läget det var rätt så kalt och mycket snö det trodde jag inte.. Det vat lite konstigt att vara där när det inte var sommar men det är ju inte många veckor kvar till sommar lov typ 20 veckor om jag räknar på en höft..


här kommer lite bilder..!



ikaros


Fryken..

Ps våra kattbebisar har börjat röra på säg och går lite vinglickt.. =)


kattbebis


Kommentarer
Postat av: J

Vad fint skrivet, gumman!

Det ska bli gott att få krama på dig

tills du tröttnar! Hehe!

Puss och Kram och Vink!

2009-01-31 @ 14:27:10
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0