Jävla idiot..

Skulle åka till ett stäle som heter vittavillan här i skogahll
åkte via mörmon och sen skulle jag åka förbi vägkorsning eller vad man säger då typ 4 väggar stopp..
Efter som att bilarna skall stana så trode jag att jag kunde åka men när jag åkte så åkte bilen med så jag var nära på att bli på körd så när jag var några cm från bilen så stana jag för om jag hadde fortsatt så hadde jag blevit på körd men jag stana med cyckeln men efter som att det är minus grader så var det rätt så halkit så jag ramla av cyckeln och slog till höften och händerna m,m sen efter ett tag när jag hadde fått upp cyckeln så veva den JÄVLA IDIOTEN ner rutan och sa du kunde ha fått kört men jag undrar hur fan skulle jag vetta det.... JAG ÄR SÅ JÄVLA GRINIG PÅ IDIOTER SOM HAN JAG FATTAR INTE VARFÖR DOM SKALL FÅ LEVA.....!!!!.....!!!...!!!!....!!!!..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0