nått dåligt hände i går..

Jag gick till thelma och hennes 4 kattungar och skulle kolla till dom m,m och så var det 1 kattbebis som skrek dom bara den som det bara var tyst på så jag kolla och såg bara 3 stycken små katter o sen kolla jag under filten i kattkojan och där låg sen död..
jag grina och ringde mamma. Sen kom mamma hem sen ringde vi djursjukhuset och åkte ditt med den.. =( Nu har vi bara 3 stycken kvar men 1 är hell vit och 1 är lite gul i pälsen med svart på huvudet och en är vit och har svart på huvudet..
JÄTTE gulliga är dom skall lägga upp en bild på dom till veckan.. Pusssssss o kramm

Kommentarer
Postat av: J

Usch, vad hemskt. Minns att en del av Missans kattungar råkade ut för samma öde.



Hur ska ni göra med de tre ungarna?

Annonsera eller försöka hitta hem bland bekanta?



Ser fram emot bilderna!

2009-01-10 @ 18:20:57
URL: http://livselixir.blogg.se/
Postat av: J

Tror min kommentar föll bort...

Skrev iaf att det var samma sak när Missan fick ungar, ibland var det någon som dog...:(



Hur ska ni hitta nya hem? Annonsera, eller leta bland vänner och bekanta?

Det är ju så skönt om man vet att de kommer till bra hem...

2009-01-10 @ 18:24:33
URL: http://livselixir.blogg.se/
Postat av: jana

till j. ja det var lite äkcligt att se den..

Jag vett faktist inte om vi har 2 stycken som vill ha en kattunge.. ps skall försöka lägga upp bilderna i morgon/söndag. krammm

2009-01-11 @ 02:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0