Skolan snart..

Japp på onsdag eller torsdag börjar skolan.. Hur f*n skall det gå får man fråga sej efter som att man vaknar klockan 12.00 och sommnar klockan 04.00 nej nu får man skärpa sej.. fy jana!
Hur som hällst i dag vakna jag klockan 12.00 gick ut med hunden och sen drog jag till Bosse och blondera mitt hår och klipte av det slitna topparna..(Tack maria) Så nu är jag fin .. =) Örkar inte lägga upp bilder på det nu kommer i morgon..=)
Åkte sen och handla jag köpte en tining (cosmopolitan) och 2 lypsyl nu köpte jag 2 för jag har ju en hund som ÄLSKAR att käka lypsyl..=P japp det var det som hände i dag i morron skall jag på bio med min lillasyster.. kommer bilder på det i morgon med men nu skall jag lägga mig och sova Pussssss o kram!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0