AJJJ!!

Skulle gå och lägga mig i går och hadde SKITTTTTTT ont i huvudet. Gick upp typ klockan 01.00 och drack lite vaten blev lite bätre då och sen så gick jag och skulle lägga mig men tyvär så gick det inte så jag låg och läste i en bock somna typ 03.00 då!

Sen så vakan jag runt klockan 10.00 och sen så var jag tvungen att käka lite frukost och snart skall jag nog ducha och kanske sen dra in till stan och kolla lite m,m

P,S jag var och träna i går stolt över mig själv.. Haha nej men nu f*n skall jag gå ner i vikt till sommaren jag väger runt 79 nu så jag skall bara gå ner 9kg så det är inte då mycket och det tror jag kommer gå snappt.

Gick och räkna hur många veckor det var kvar till sommar lovet och det vara bara runt 14 veckor vad f*n det är ju inte mycket.. Men var av 3 veckor skall jag kanske jobba....

Pusssssss o kramm lägger ut lite bilder i från i dag (senare).. =)


Kommentarer
Postat av: J

Det KOMMER gå snabbt. De första kilona brukar rinna av direkt. Men tänk inte på tiden, kör bara på så som du tycker känns bra. Så håller du vikten på sikt också.



Berätta gärna här hur det går, om du vill det alltså.

Som Sofie - som lägger ut tankar kring hur det gått en gång i veckan kanske?

Eller så skriver du ner det för dig själv, så du kan jämföra och se när det går bättre och när det går sämre.



Heja dig!

2009-03-02 @ 17:12:05
URL: http://livselixir.blogg.se/
Postat av: Jana

Till j: Ja det skall jag nog göra.. =)



Ja det kan jag ju göra så att du kan få kolla lite hur det går.. =) Roligt att du är inne på min blogg och komenterar.. =) Pussss o kramm =)

2009-03-02 @ 21:09:02
URL: http://nanna.blogg.se/
Postat av: J

I am!

Jag läser och jag håller koll. :)



Puss och kram och vink!

2009-03-04 @ 14:49:32
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0