=(

Efter går dagen på Familj och sorg gruppen så mådde jag helt piss..

Jag drömde om att pappa kom tillbacka och allt blev som vanlig vi börja vara i stugan och dalarna och var familjen fredriksson igen men sen så vakna jag av att jag var helt tårögd och mådde inte bra..

Sen så blir det ju inte bätre av att jag har en liten SKITT hund som promt skulle ut i dag klockan 04:30..

Men jag tror inte jag skitter i gruppen ändå!! för jag tror att det är viktigt att prata om det m,m nu har jag tjatat om det så jävla mycket...


                            

Ialle fal så skall jag te stan i dag med mamma kolla lite på skor jag vet inte men jag köper nog inga i dag..
väntar nog med det till våren kommer..

Pussssss o krammm..



Kommentarer
Postat av: J

Helt rätt tänkt!

Du bör INTE skita i det, precis som du säger.

Bra Jana!



Jobbigt är det ju ändå, sorgen. Men att få en chans att ventilera det med andra, att gå dit även de dagar man verkligen inte har lust, ork eller är på humör, är jätteviktigt. Man måste inte alltid vara glad och sprallig, trevlig och positiv. Gå dit om du är ledsen också, det är det bästa sättet att få stöd vidare. Tro mig, jag vet.



Bra att du skriver om det också.

Du är på helt rätt väg, gumman!

2009-03-06 @ 14:58:54
URL: http://livselixir.blogg.se/
Postat av: jana

Tack så mycket..



Puss o kram och vink.. (L)(L)

2009-03-06 @ 19:20:44
URL: http://nanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0