Hejsan!!


I dag så vakna jag och kolla ut och det SNÖA SOM F*N.. Det var ju nyss vår och jag var på G att ta fram min vår jacka.!
Menmen..
Nu har jag jobbat med att gå ner i vikt det har tagit sin tid och jag tycker inte att det har hänt nått det bara står stilla jag väger nu 79kg *pinsamt* och skall gå ner lite mera 15 kg mera.. så jag har lite jag skall göra för det första går ju jag och min lillayster 1 timmes promenix varje dag med hunden för att röra på oss men det räcker väll tydligen inte..
Så jag skall köpa ett hopprepp och hoppa i typ 10 minuter per dag som motsvarar 30 minuters jogging.
sen så skall jag börja äta mindre..
Och dricka brämhults juice varje morgon för det är tydligen bra och inte små käka och käka dom senaste 3 timmarna innan jag går och lägger mig..!

Detta skall jag göra i typ 8 veckor om jag klarar det men jag skall börja och skriva varje fredga hur min vikt går m,m.. =)

Skall lägga in ett inlägg senare i dag med..!




pusssssss & krammm!

Kommentarer
Postat av: J

Om du går en timme per dag och låter bli en massa godis och sådant (som jag antar att du redan tänkt låta bli), så behöver du inte tänka på mer. Du ska ju lära dig nya vanor, inte köra hårt 8 veckor och sedan leva "som vanligt". Du ska skapa ett nytt "som vanligt". ;)

Så kör inte för hårt, är mitt tips, för man tröttnar till slut..och är tillbaka på ruta ett. Promenader är skitbra träning, men det händer inget på en dag. Tänk på hur mkt bättre du mår efter en promenad, och hur fin naturen är nu när våren kommer. Sedan, när du minst anar det, har några kg ramlat av dig. Tänk inte för mycket på det, utan skapa nya vanor som sagt. Det är ingen stor grej, bara att promenera var och varannan dag samt få i sig bra mat.



KRAM!

2009-03-28 @ 09:59:19
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0