Kväll.. )

I dag så åkte jag till familj och sorg på kronoparken det var nått jag vill fortsätta att gå på för när jag satt där och dom andra berätta sina historier m,m så fatta jag att det är många fler som inte mår bra jag tycker det är hemskt att
man bara tänker på säg själv för det tror jag att jag har gjort lite. Men jag saknar min pappa JÄTTE mycket så att få prata ut lite och säga vad jag känner mår jag jätte bra av...Men efter en stund så kännde jag att jag ville där i från jag ville träffa folk som jag kan bara vara jana.. Men det är nog bra att det är varanan vecka.. 

Så jag vill bara sätta ett stort plus till 'prästerna' att dom har startat nått sånt här..

Jag fick inte ha på mobilen men jag berätta hur det var och det är ju det viktigaste..

Nu skall jag kolla på TV och sen så blir det nog att gå ut  med hunden och sen SOVA fy f*n vad gött...

Pusssss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0