Oj!

I dag så vakna jag klockan 09:30 typ sen så gjorde jag lite havregryns gröt till fruksot och börja städa lite,
I dag blir det att åka till 'kyrkan' sen så kanske min syster kommer  =)

Just nu skall jag snart hoppa in i duchen och sen så blir det att sminka sig och klä sig..
Men nu sitter jag bara vid datan och rövar..

Jo jag måste säga en rolig sack som hände i går jag och mamma var på b-vick och så skulle jag prova nya byxor så jag börjar med att prova i den storleken jag brukar ha på mina jeans '42' men jag fick gå ner till storlek 38 snacka om att det var roligt jag som tycker att det inte märks att jag skötter mig men nu f*n så gör det de så jag var jätte glad hella dagen i går på grund av det..

Puss o kram

Christina Aguilera - Candyman
Christina Aguilera - Candyman


En sån bra låt..!!

Kommentarer
Postat av: J

Hoho!

You go girl!

2009-03-19 @ 13:18:38
URL: http://livselixir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0