Skitt slager..

Kolla på melodifestivalen i går och vad fan(om jag får säga så) var det som gick vidare jag hejade inte på nån och ingen av dom som gick vidare var bra.. Käringen som bara skreck var ju inte bra och höra på och hon shara som bara gick vidare för att hon sjunger bra på engelska..dom star pilots dom var ju jätte bra tycker jag..men jag fatttar inte varför dom inte gick till finalen diräkt och varför agnes gorde det.. den låten sög så så jävla hårt..

Nej så i går satt jag vid datan hella tiden efter dom tog utt dom 5 bäste (enligt svenska folket)
Och sen så kolla jag på när den internationela jurin tog sitt val men då kom ju det tjocka käringen vidare
Jag var då grinig för jag tycker ingen sjöng bra bara star pilot och Anna sahlene & maria Haukaas Storeng..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0