Torsdag. )

I dag vakna jag typ klockan 07.00 Sen så stack jag ut och gick med hunden lite. Det är ju jätt gött att gå på morgonen nu när man hör fåglarna sjunga m,m Kanske börjar det bli vår i lilla Värmland.. =)

Blev lite trör efter att jag hadde gåt ut med ikaros så jag kolla lite på tv med te och mitt täcke runt mig somna sen.

efter ett tag så hörde jag att det knacka så jag kolla mot dören där stog min lillasyster och ville in.. =)
Nu skall jag snart dra och käka. m,m

Sen klockan 18.00 Skall jag dra till en kyrka vid kronoparken i k-stad. Och där är det en grupp som jag skall gå med i som heter familj och sorg jag ser i fram mot det jag tror det kommer blir bra.
Jag fråga 'prästen' om det var mycket om gud men hon sa att det inte var det utan det bara var att man kunde träffa folk som har mist sin mamma, pappa eller sykon..

Sen så håller jag på att gå ner i vikt jag vet inte om jag skall kalla det att banta men jag kör på lite fredriksson sät.=)
Det går JÄTTE bra men jag råka dra i mig glass och typ 1 eller 2DL dricka.. Skall lägga up i morgon och vissa hur det går.. =)

Sen så hörde jag en låt på radion jag vet inte villken kanal det är blablabla..

Och jag hörde dena och den är ju så bra men JÄTTE gammal låt.. =) LOVE!! (L)




Puss o kram jag lägger in ett inläg till i dag med lite bilder och det i från träffen och så tänkte jag att skriva lite om det..=)

Kommentarer
Postat av: J

Åh, men man måste få unna sig också.

Det viktigaste är att man inte gör det för mycket och för ofta. ;)

Du vet, "The Fredriksson Way"!

Jag hejar på dig!

2009-03-06 @ 14:56:50
URL: http://livselixir.blogg.se/
Postat av: Jana

Ja man tar med måtta..=)

Tackar så mycket.. =)

2009-03-06 @ 19:19:17
URL: http://nanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0