Ajo.

Jag har inte bloggat nu under helgen pga av att jag har vart i skåne/kristianstad och det var HELLT underbart att få komma dit o ÄNTLIGEN få träffa honom.
När jag åkte me bussen i från k-stad till GBG så var jag inte så jäte nervös men när vi åkte me bussen i från GBG till Lund så trode jag att jag skulle skita på mig.
Väll frame i lund så fick vi vänta i några minuter inan dom kom o så klart så ringde jag jenny en snabis o rå fråga henne m,m.
Efter några minuter så kom dom och det första jag tänkte när jag så han var ' vad gullig men han värkar vara en blyging'
Men när dom klev ur bilden och gick i mott oss så kom han fram o krama mig o jag blev hellt paff att han våga krama mig = )
Sen så åkte vi i från lund till kristianstad och det tog runt 20 min väll frame så gick vi in på hans rum o då var vi me josse o hansson (josses kille) o kolla på film sen runt 22.00 så åkte josse o hansson hem till hansson..

Sen så har HELLA helgen vart hellt underbar fredagen åkte jag o philip in till kristianstad till josse o hansson o sen så lördagen var allt bara lungt vi vakna runt 15:30 lite länge.  =P

Jag längtar som BARA DEN efter honom så den 20 Maj tilll 24 Maj så åker jag tbx tack o lov =)


 



I dag så skall jag till sjukhuset o kolla min lunger ( årliga kontrolen)
Och jag är JÄTTE nervös för de för jag är jätte rädd för sprutor. men jag hoppas det går bra vi höres senare

puzzzizzzz o kramizzz


ja tackar nu kan dom få komma.. =)

Kommentarer
Postat av: J

Åh så underbart goding!!! Glad för din skull! Kärlek är det bästa som finns och du förtjänar det verkligen!

2009-05-05 @ 11:51:06
Postat av: Jana

Tackar =) ja kärleken kan hjälpa till mycket man får ju jävligt bra självförtroende =) And i love it =)

2009-05-05 @ 20:16:01
URL: http://nanna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Den låten lyssnade vi ju på i bilen från k-stad till lund :D Om du kommer ihåg det!



Pössis och kramis! <3

2009-05-10 @ 17:32:28
Postat av: jana

Okaay.. nej det kommer jag inte ihåg ;)



Pösis o kramis. <5<5<5

2009-05-11 @ 21:42:09
URL: http://nanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0