Ger det sig alldrig?

Runt 8:an till 9:an blev jag Otroligt mobbad jag trode jag hade vänner som ALLDRIG svek mig men i den vinkeln hade jag så otroligt fel allt hände.
Dom slängde min mobil i backen så den gick sönder det var smällar i huvudet av skåppdörarna och dom hällde vatten m,m i mit skåp så allt gick sönder mp3 mobil m,m
Jag vet att det inte var fel på mig men det jag inte vet var varför det var just jag som fick allt det hära.
När vi gick i 7:an så var allt bra men runt början på 8:an så gick några (säger ingan namn) runt o sa att jag var tjock m,m
När jag sätte mig på bänkar så sa dom att den håll på att gå sönder och att jag var tvungen att gå försiktigt för jag kunde gå på dom m,m jag vet att då vägde jag runt 40 jag tror jag inte vägde mycket mera.
Sen så hade vi en kommpis som var störe än mig och hon var kraftig (kanske jag inte får säga så) men hon var störe än mig men efter som att dom sa att jag var (stor) så trode jag så klart att jag var störe än henne för till henne sa dom inget till om hennes vikt m,m
Så jag börja så klart att äta mindre jag käka ingen frukost på mornarna eller käka någon middag på skolan jag käka bara middag på kvällarna hemma o sen måde jag inte bra i det så jag börja tröst äta och det gjorde att jag gick upp i vikt otroligt mycket..
Sen runt början av 9:an så håll allt på att bli bra jag gick i skolan i en klass som hette lunden som var jätte bra jag trivdes där och börja äntligen få betyg till det jag ville söka till sen så var det en dag i oktober den 15 då hände nog ett av det värsta i mitt liv min pappa åkte på hockey o kom alldrig hem han gick bort i hjärtinfarkt (stavning)
Och så sluta jag vara i skolan jag skett i ALLT jag käka inget jag måde bara piss sen så var det juni alla i min klass gick på balen det var fest att man hade gått ur 9:an och fick reda på att dom kom in på det dom ville i gymnasiet.
Lärarna ringde till mig o sa att efter som att jag inte fick några betyg så kan jag inte komma in på det jag vill o var tvungen att gå på IV.
Nu sitter jag en gång till utan betyg o får gå om ett år till för jag inte har klarat av att gå till skolan o vart ovänn me lärarna m,m

Men det som gör mäst ont är att dom som var riktiga svin i mott mig sitter me betyg o går på den skolan dom vill men jag sitter med ikke betyg och har flera tuffa år bakom mig och kommer få det framför mig med.
Tydligen har dom inte fått nog utan är inne på min BDB och FB o komenterar olika saker som att dom kan inte fatta varför jag kan se ut som jag gör för jag ser ju ut att vara 10 år mindre än vad jag är.. Varför??

Men jag har inte gett up jag skall leva livet för man får bara (kanske) leva 1 gång men varför kan man alldrig ge upp snälla om ni ser detta kan ni väll vara så snälla att lägga av jag örkar inge mer...   i värsta fall måste jag stänga ner både BDB o FB o det vill jag värkligen inte göra...



Mobbing måste stopas jag vet hur många det är som inte alls mår bra nästan så att jag hoppas att alla som mobbar blir mobbade själva nån gång i deras liv så får som känna hur det känns att vara den mobbade..

Kommentarer
Postat av: PP!

vilket helvete :S men vill att du ska veta att ja är här för dig!!!

Jag älskar dig mest i hela världen vad som än händer!! =D <3<3<3<3<3<3<3

2009-05-11 @ 22:39:25
Postat av: J

Gumman... Mina ögon tåras och mitt hjärta värker när jag läser detta. Älskade syster. Samtidigt förundras jag över hur väl du beskriver det, hur bra du formulerar dig (du är riktigt duktig på att skriva och formulera dig, vet du det?)..

Jag kan säga så mycket som att det inte finns någon anledning till att man blir mobbad, mer än att man bara "råkar" vara den personen som folk hakar upp sig på. Om man inte känner sig hotad av någon bryr man sig ju inte, så uppenbarligen hade du något de själva saknade.



Ta en dag i taget, en vecka i taget, ett år i taget. Tiden kommer oavsett om du tror på framtiden eller ej, försök göra det bästa av det.

Jag har gått igenom mycket svårt genom åren, och förstått nu att det inte hjälper att älta och må dåligt, även om man har "rätt" till det.

Bästa hämnden mot de som vill en illa är att bli framgångsrik, visa att man är lycklig..och jag tror också att positiva tankar ger positiva erfarenheter.

Vi har förlorat mycket tid och många nära och kära, men försök tänka på vad vi har..vad du har, de som älskar dig. Du verkar ha träffat en toppenkille (hallå? Modiga tjejen drar till Skåne liksom!), jag finns alltid här för dig i Gbg (kom hit och lev livet!)..och du är väldigt intelligent, insiktsfull, duktig, omtänksam och snyyyyyygg! Det menar jag. Säg det till dig själv varje dag också.



Jag är stolt över både dig och Jossi. Ni är enastående båda två. Så godhjärtade och fina, svårigheterna har gjort er starkare än ni själva tror. Jag ser det.

2009-05-12 @ 12:36:41
Postat av: Jana

Till pp: =)Tackar :) <3<3va go du är Älskar dig =) <3<3<3<3<3



Till j: Ja man skall nog ta vara på den tiden man har. När man skriver allt som har hänt under åren så är det mycket men det som är så mycket får jag lämna bbakom mig o gå vidare jag har ju ett 'roligt' liv som knackar på dören så det är bara att öppna =)P&K&V

2009-05-12 @ 14:20:23
URL: http://nanna.blogg.se/
Postat av: J

Jaaaaaa! Underbar inställning!

Har en favoritlåt som jag lyssnar på varje dag, som påminner om att leva. (För man behöver ju påminna sig själv om det ibland..att vara glad och ta tillvara på det goda, och framtiden - som man kan påverka):

http://www.youtube.com/watch?v=cqaIb44d7JA

2009-05-12 @ 14:31:48
Postat av: J

..sen är det förstås dock ingen tvekan om att de är stora idioter som jag är riktigt förbannad på, för vad de gjort mot min fina, underbara syster!

Jag tror vi alla får vad vi förtjänar så småningom - så även de...i framtiden.

What goes around comes around.

Därför kommer ditt liv bli toppen!

2009-05-12 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0