Kom på.

Haha jag kommer i håg det var rätt så länge sen och då var jag o josse ute på stan och skulle åka me bussen hem.
Och sen när vi stog där så kom det förbi några tjejer o killar som var lite lustigt klädda som jag tycker och jag fick panik som fan och gick där i från jag vet inte varför jag fick panik men jag bara gick och sen så kom josse efter mig o fråga varför jag gick o jag sa att jag tyckte dom inte såg så 'snälla' ut jag menar det såg ju ut som att dom skulle komma i mott mig o slå mig eller något hehe..

Efter några minuter så satte sig vi oss vid bussen och jag börja att nö grina fråga mig inte varför men jag bara grina jag tror jag inte var rädd men jag vett heller inte varför jag grina...

Haha så varje gång det går en sån tjej/kille förbi oss klädda så dära så säger josse 'kolla jana ohh'


Lite i den stillen var dom klädda..




 
Härlig låt..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha du är ju såå känslig xP



Dom kommer ju inte med ett rakblad och skär upp hela dig :P



Lilla känsliga Sak ;)

2009-05-19 @ 18:01:17
URL: http://alltidbast.blogg.se/
Postat av: Jana

Nej jag vet att dom inte gör det men dom såg ju lite läskiga ut.. :O

2009-05-19 @ 19:43:58
URL: http://nanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0