Min dag.

I dag så valde jag själv att vara hemma i från fryken och det käns väldigt gött att äntligen få lite 'egen'  tid att bara tänka på sig själv kanske så behöver jag det efter allt under veckan me skolan.. = )

Egosentriks kanske man är menmen..




Nu har jag hyrt lite filmer o skall kolla på dom under kvälen = )

sen vet jag inte vad kvälen har att bjuda på men jag skall bara ta det lungt det kan jag lova att jag skall : )

 p,s jag kolla på värmland nyheterna i dag o såg att BF programet i Årjäng hade bjudit ungdomar i från letland till sverige för att dom skulle prova på att vara ' svensk ' tonåring fan vad roligt jag skulle faktist villja åka till ett annat land och prova på att vara tonåring i det landet men jag skulle nog bara villja åka till typ Amerika eller något = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0