Mycket bätre.

Jag har vart sjuk nu i från osndags men jag börjar redan känna mig mycket bätre göttgött..
Sen så klart missa man inte ECU i går som jag trodde så gick norge vidare Men inte polen som jag tycker var lite konstigt menmen..

Vad som händer under helgen vet jag faktist inte men jag tror det bara blir att vila så jag blir mycket mycket bätre till veckan =)

Nu skall jag hoppa in i duchen och sminka mig m,m =) pusiz o kramiz


En låt som jag inte tyckte var så jätte bra först men som jag bara gillar mer o mer.. 


Niels Brinck -  Believe Again

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej din blogg är så fin besök min

2009-05-18 @ 16:54:01
URL: http://hyvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0