Stana hemma.

Hmm jag har vart ensam hemma nyfikna?
 
Nej men jag var ensam fredag till lördag sen så ringde bosse å fråga om jag ville vara barnvakt till hans barnbarn och ja det var jag så runt klockan 19.00 kom emma o vi kolla på film o gick ut me hunden. = )
runt 02,00 så gick vi o la oss och sen så vakna jag runt 06.00 av att nån ville att jag skulle vakna så det vara bara att hoppa ur sängen. :/ Gick ut lite med hunden o sen så käka vi lite mackor o godis till frukost.. mumma.. gick sen o lekte i parken haha det var länge sen man lekte i parken men jag tror jag har växt i från det för det var inte så roligt  =P

Från en sakt till en annan Ushe vad jag har käkat godis under veckan jag tror jag har gjort det varje dag det får jag ju inte göra fyfyfy jana.. =)



 haha ja det är det  =)

Kommentarer
Postat av: J

Så är det ibland. Bara man bryter det hyfsat snabbt, för ju fler dagar man käkar det..desto mer sugen blir man sen också.

Själv har jag handlat hem lite mörk choklad och tuggummi nu.

Testade förresten Sprite Zero med frusna hallon i häromdagen - somrigt, gott och sött!

2009-05-11 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0